האם התח"צ בשבת בהרצליה תבוטל בגלל בעיות משפטיות?

גורם המעורה בפרטים אמר לאתר 'קול חי': "ראש העיר הרצליה לא רוצה להפעיל את התחבורה בשבת, אבל הוא נכנס למלכוד. אנו מאמינים כי ברגע שיבין שהוא בבעיה משפטית, הוא לא יפעיל את התחבורה הציבורית בשבת"
יוסי צלניקר No Comments on האם התח"צ בשבת בהרצליה תבוטל בגלל בעיות משפטיות?

פרסום ראשון: במהלך ישיבתם של ראשי המפלגות החרדיות אמש טיעונים המשפטיים השונים לפיהם אין לכאורה לעיריית הרצליה סמכות להפעיל את התחבורה בשבת ולהפר את הסטטוס קוו • מנגד, בעירייה מתכוננים להפעיל את התחבורה

גורם המעורה בפרטים אמר לאתר 'קול חי': "ראש העיר הרצליה לא רוצה להפעיל את התחבורה בשבת, אבל הוא נכנס למלכוד. אנו מאמינים כי ברגע שיבין שהוא בבעיה משפטית, הוא לא יפעיל את התחבורה הציבורית בשבת"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האם עיריית הרצליה תפעיל תחבורה ציבורית בשבת?  אתמול התקיימה ישיבה בין ראשי הסיעות החרדיות אגודת ישראל, דגל התורה וש"ס בהשתתפות יעקב ליצמן משה גפני ואריה דרעי, ובסיומה הוחלט נמסר כי "ראשי הסיעות הביעו דאגה רבה לנוכח התגברות התופעה. ראשי הסיעות הטילו על היועצים המשפטיים של הסיעות לבדוק כיצד ניתן למנוע הפרות אלו הן בהליכים מנהליים והן בתיקוני חקיקה".

לאתר 'קול חי' נודע כי דברים דומים הועלו גם במהלך הפגישה שנחשפה כאן לפני יומיים, בין ראש העיר משה פדלון, מנכ"ל העירייה ורב העיר הרב יעקובוביץ.

לאתר 'קול חי' נודע כי במהלך הישיבה הועלו גם הטיעונים המשפטיים השונים, כאשר מלשכת שר הפנים ומשרדי ממשלה רלוונטיים נוספים הועברו מסרים לפיהם אין לכאורה לעיריית הרצליה סמכות להפעיל את התחבורה בשבת ולהפר את הסטטוס קוו.

גורם המעורה בפרטים אמר לאתר 'קול חי': "ראש העיר הרצליה לא רוצה להפעיל את התחבורה בשבת, אבל הוא נכנס למלכוד. אנו מאמינים כי ברגע שיבין שהוא בבעיה משפטית, הוא לא יפעיל את התחבורה הציבורית בשבת".

דוברת עיריית הרצליה שנשאלה בידי אתר 'קול חי' על ההחלטה, השאירה חרך צר לנסיגה ואמרה: "נכון לרגע זה, העירייה נערכת לקיים את החלטת מועצת העיר ולהפעיל את התחבורה בשבת".



0 תגובות